• page_banner

2022 U cummerciu esteru di a Cina

À l'iniziu di l'annu novu in 2022, hè ora di sintetizà i successi di u sviluppu ecunomicu di l'annu passatu. In u 2021, l'ecunumia di a Cina hà da cuntinuà à ricuperà è ghjunghje à i scopi di sviluppu previsti in tutti l'aspetti.

img (9)

L'epidemie hè sempre a più grande minaccia per l'ecunumia di a Cina è a ripresa economica globale. A nova tensione di coronavirus mutata è a situazione di recurrenza multipuntu impediscenu tutti i trasporti è i scambii di persunale trà i paesi, è facenu chì u prucessu di sviluppu di u cummerciu esteru mundiale affruntà parechji ostaculi. "Se l'epidemie pò esse cuntrullata in modu efficace in 2022 hè sempre scunnisciutu. Ricertamenti, l'epidemie hà rimbursatu in l'Europa, l'America è in certi paesi in via di sviluppu. Hè sempre difficiule di predichendu a variazione di u virus è a tendenza di u sviluppu di l'epidemie durante l'annu ". Liu Yingkui, vicepresidentu è ricercatore di l'Istitutu di Ricerca di u Cunsigliu Chine per a prumuzione di u cummerciu internaziunale, hà analizatu in una entrevista cù i tempi ecunomichi Chine chì l'epidemie ùn hà micca solu bluccatu a logistica è u cumerciu, ma ancu riduce a dumanda in u mercatu internaziunale. è l'esportazioni affettate.

"I vantaghji istituzionali unichi di a Cina furnisce una forte guaranzia per a lotta contru l'epidemie è mantene a sicurità di a catena industriale è a catena di supply. À u listessu tempu, u sistema industriale cumpletu di a China è a capacità di produzzione enormi furnisce una basa industriale solida per u sviluppu di u cummerciu ". Liu Yingkui crede chì a strategia di apertura persistente di a Cina è e pulitiche efficaci di promozione cummerciale anu furnitu un forte sustegnu di pulitica per u sviluppu stabile di u cummerciu esteru. Inoltre, a riforma di "liberazione, gestione è serviziu" hè stata più prumuvuta, l'ambiente di l'affari hè stata ottimisata continuamente, u costu di u cummerciu hè statu ridutta, è l'efficienza di a gestione di u cummerciu hè stata migliurata ghjornu per ghjornu.

"A Cina hà a catena di pruduzzione più cumpleta. In basa di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie efficace, hà pigliatu u capu in a ripresa di u travagliu è di a produzzione. Ùn hà micca solu mantene i so vantaghji esistenti, ma ancu cultivatu alcune novi industrii vantaghji. Stu momentu continuerà. in 2022. Se l'epidemie domestica di a China pò esse cuntrullata in modu efficace, l'espurtazioni di a China seranu relativamente stabile è aumentanu pocu questu annu ". Wang Xiaosong, un ricercatore à l'Istitutu Naziunale di sviluppu è strategia di Renmin University of China, crede chì.

Ancu se a Cina hà abbastanza cunfidenza per affruntà e sfide è pressioni, hà sempre bisognu di ottimisà continuamente e pulitiche è e misure per sustene è assicurà a stabilità è a fluidità di a catena di furnimentu di a catena di l'industria di u cummerciu esteru. Ci hè sempre assai spaziu per a migliione di l'ambiente cummerciale. Per l'imprese, anu ancu bisognu à innuvà constantemente è esce da e so caratteristiche. "A Cina hè affruntà una seria incertezza esterna, per quessa hè assai impurtante per mantene a so propria sicurezza industriale. Per quessa, tutti i settori di a Cina anu bisognu di rinfurzà a ricerca è u sviluppu indipendenti, strive per ottene l'indipendenza per l'industrii è i prudutti chì attualmente s'appoghjanu à l'impurtazioni è sò cuntrullati. da altri, migliurà ancu a so propria catena industriale, migliurà continuamente a so cumpetitività industriale è diventanu un veru putere cummerciale nantu à a premessa di assicurà a sicurità ", hà dettu Wang Xiaosong.

Stu articulu hè trasferitu da: China tempi ecunomichi


Tempu di post: 16-Jan-2022